logo light logo
  • Home
  • Oferta
  • Portfolio
    • Logo
    • Strony www
    • Branding
    • Animacje logo
  • Kontakt
  • O mnie
  • Blog
  • Element menu
logo light logo
  • Home
  • Oferta
  • Portfolio
    • Logo
    • Strony www
    • Branding
    • Animacje logo
  • Kontakt
  • O mnie
  • Blog
  • Element menu
mobile logo
  • Home
  • Oferta
  • Portfolio
    • Logo
    • Strony www
    • Branding
    • Animacje logo
  • Kontakt
  • O mnie
  • Blog
  • Element menu

Poznaj ostatnie trendy w projektowaniu logo firmy w 2021 roku.

logo trendy

Zastanawiałeś się jakie są ostatnie trendy w projektowaniu logo w tym roku ?

Celem każdej marki jest wypłynięcie na szerokie wody biznesu i stałe poszerzanie swoich zasięgów.

Skutecznym jej sprzymierzeńcem, a zarazem wizytówką budującą pierwsze wrażenie jest logo firmy.

Projekt powinien przykuwać uwagę potencjalnych klientów, na długo pozostając w ich pamięci oraz wzbudzać zaufanie i pozytywne wrażenie w odbiorcach.

Logo firmy transportowej

Przedsiębiorstwo transportowe kojarzy się odbiorcom z bezpieczeństwem, sprawną realizacją zamówień oraz niezawodną flotą pojazdów.

Kreując symbol danej marki, warto postawić na prostą i przejrzystą typografię, a także minimalistyczną, uproszczoną kompozycję.

W 2021 roku przedsiębiorcy stawiają także na efektowne gradienty, czyli oryginalne cieniowanie, zmienne nasycenie barw oraz efekty 3D.

Jakie logo dla branży kosmetycznej wybrać?

Znak rozpoznawczy gabinetu medycyny estetycznej lub salonu kosmetycznego zasługuje na odpowiednią oprawę.

W 2021 roku królują przykuwające wzrok monogramy. Widowiskowy efekt końcowy zapewnią atrakcyjne wizualnie, geometryczne kształty, niebanalne gradienty oraz cienkie linie w różnych formatach.

Tego typu projekt kreuje w oczach potencjalnych klientów wrażenie profesjonalnej, stabilnej i wiarygodnej marki.

 

ostatnie trendy logo
logo trendy 2021

Czy istnieje idealne logo firmy technologicznej?

Branża zaawansowanych technologicznie rozwiązań wzbudza zaufanie i buduje prestiż w odbiorze konsumentów, jeśli zostaje opatrzona atrybutem graficznym zaprojektowanym w idealnej równowadze. Pogrubiona czcionka bez zbędnych kształtów i figur geometrycznych daje wrażenie stabilności marki.

 

Jak wypromować sklep odzieżowy?

Branża odzieżowa może pozwolić sobie na niekonwencjonalne podejście, tworząc wizualny chaos lub nakładające się na siebie, wielowarstwowe emblematy.

Niczym najświeższe trendy prosto ze światowych wybiegów, tak moda w dziedzinie graficznych znaków firmowych podlega ciągłym zmianom.

2021 rok stoi pod znakiem elegancji, oryginalności, minimalizmu, a także prostego, ale skutecznego przekazu.

Chcąc zbudować silną i trwałą tożsamość marki, warto uwzględnić te cechy w swoim projekcie.

Zapraszam Cię do zobaczenia mojego całego portfolio klikając w ten link

Możesz również śledzić mnie na Facebooku, gdzie przedstawiam swoje najnowsze projekty. klikając tutaj.

Szczegółową ofertę na zaprojektowanie logo znajdziesz pod tym linkiem.

Aby porozmawiać zapraszam do kontaktu klikając tutaj.

By skubiart
30 czerwca, 2021
0 Comments
0
Logo
logo
previous next

Related posts

logo dom na cyprze

Propozycje logo dla marki „Dom na Cyprze” – kreatywne podejście do wakacyjnych marzeń

24 marca, 2025
By skubiart
logo dla akademii siatkówki

Logo dla fundacji sportowej | Bruska Akademia Siatkówki

21 marca, 2025
By skubiart

Jak powstały propozycje logo dla nowoczesnego Barbershopu?

17 stycznia, 2025
By skubiart
logo dla marki fashion

Propozycje logo dla marki NETI Fashion Look – ekskluzywna moda włoska

17 stycznia, 2025
By skubiart

Copyright © 2024 Skubi Art

Łukasz Sciubis Grafika Komputerowa NEGATON
Śladków Mały 35, 26-020 Chmielnik
woj. świętokrzyskie

+48 503 985 206
kontakt@skubiart.pl

Polityka prywatności

WhatsApp